• H-3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
  • +36 48-503-000
  • info.anp[at]t-online[dot]hu

Álláspályázat


5afbd74c80113.jpg

Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság felvételt hirdet

„PÉNZÜGYI ASSZISZTENS”

munkakör betöltésére.

 
A munkakör ellátása az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Környezet és Energiahatékonysági Operatív Program keretében megvalósuló projektjeihez kapcsolódóan történik.
 
A munkakörbe tartozó főbb feladatok:
  • A projektek megvalósításával kapcsolatos pénzügyi feladatok operatív ellátása, e téren a projektmenedzser és a pénzügyi vezető munkájának támogatása
  • A projektek analitikus nyilvántartásának naprakész vezetése
  • A projektek pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és naprakész nyilvántartása
  • Kifizetési kérelmek előkészítése a projektek ütemezése szerint
  • Pénzügyi feladatok teljesítése, valamint a pénzügyi feladatokkal kapcsolatos adminisztrációs folyamatok ellenőrzése, a projekt pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és nyilvántartása
  • A projektekre vonatkozó elszámolási ügyrend betartása és betartatása
  • A költségvetési ütemtervhez kapcsolódó eltérések nyomon követése, jelentése a pénzügyi vezető és a projektmenedzser felé.
 
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
 
Jogviszony időtartama:
Határozott idejű munkaszerződés (min. 24 hónap)
 
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő (40 óra/hét)
 
Pályázati feltételek:
  • legalább középfokú gazdasági végzettség (érettségi vagy OKJ);
  • pénzügyi adminisztráció vagy számvitel, könyvelés területén szerzett min. 1 éves tapasztalat;
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • megbízhatóság, precizitás;
  • gyors és hatékony munkavégzés;
  • cselekvőképesség; büntetlen előélet.
 
Az elbíráláskor előnyt jelent:
  • tapasztalat európai uniós vagy hazai pályázatok megvalósításában, kifizetési kérelmek elkészítésében;
  • regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
  • angol nyelvismeret.
 
A pályázathoz csatolni kell:
  • motivációs levél
  • részletes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz referenciák megjelölésével;
  • végzettségről szóló oklevelek, bizonyítványok másolatai,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy nincs büntetés vagy eltiltás hatálya alatt, (Nyilatkozat minta mellékelve)
  • a pályázó nyilatkozata, hogy hozzájárul pályázati anyagának Bizottság általi megismeréséhez, (Nyilatkozat minta mellékelve)
  • minden olyan okirat, dokumentum, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. május 31.
 
A pályázat benyújtásának helye, módja:
  • személyesen az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Titkárságán, vagy
  • postai úton: Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, Pályázatkezelési Csoport; 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1., vagy
  • elektronikus formában a projektiroda.anpi@gmail.com e-mail címen. A levél tárgyaként a „Pénzügyi asszisztens” megjelölést kérjük feltüntetni.
 
Személyes meghallgatás, döntés:
A kiválasztott jelentkezők meghallgatására 2018. június 11-ig kerül sor, a döntést várhatóan 2018. június 13-ig hozza meg a meghallgatásra kijelölt Bizottság.
Az állás várhatóan 2018. június 15-től tölthető be.