Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság felvételt hirdet
„PÉNZÜGYI ASSZISZTENS”
munkakör betöltésére.
A munkakör ellátása az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Környezet és Energiahatékonysági Operatív Program keretében megvalósuló projektjeihez kapcsolódóan történik.
A munkakörbe tartozó főbb feladatok:
- A projektek megvalósításával kapcsolatos pénzügyi feladatok operatív ellátása, e téren a projektmenedzser és a pénzügyi vezető munkájának támogatása
 - A projektek analitikus nyilvántartásának naprakész vezetése
 - A projektek pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és naprakész nyilvántartása
 - Kifizetési kérelmek előkészítése a projektek ütemezése szerint
 - Pénzügyi feladatok teljesítése, valamint a pénzügyi feladatokkal kapcsolatos adminisztrációs folyamatok ellenőrzése, a projekt pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és nyilvántartása
 - A projektekre vonatkozó elszámolási ügyrend betartása és betartatása
 - A költségvetési ütemtervhez kapcsolódó eltérések nyomon követése, jelentése a pénzügyi vezető és a projektmenedzser felé.
 
A munkavégzés helye:
Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
Jogviszony időtartama:
Határozott idejű munkaszerződés (min. 24 hónap)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő (40 óra/hét)
Pályázati feltételek:
- legalább középfokú gazdasági végzettség (érettségi vagy OKJ);
 - pénzügyi adminisztráció vagy számvitel, könyvelés területén szerzett min. 1 éves tapasztalat;
 - erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
 - megbízhatóság, precizitás;
 - gyors és hatékony munkavégzés;
 - cselekvőképesség; büntetlen előélet.
 
Az elbíráláskor előnyt jelent:
- tapasztalat európai uniós vagy hazai pályázatok megvalósításában, kifizetési kérelmek elkészítésében;
 - regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
 - angol nyelvismeret.
 
A pályázathoz csatolni kell:
- motivációs levél
 - részletes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz referenciák megjelölésével;
 - végzettségről szóló oklevelek, bizonyítványok másolatai,
 - a pályázó nyilatkozata arról, hogy nincs büntetés vagy eltiltás hatálya alatt, (Nyilatkozat minta mellékelve)
 - a pályázó nyilatkozata, hogy hozzájárul pályázati anyagának Bizottság általi megismeréséhez, (Nyilatkozat minta mellékelve)
 - minden olyan okirat, dokumentum, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 12.
A pályázat benyújtásának helye, módja:
- személyesen az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Titkárságán, vagy
 - postai úton: Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, Pályázatkezelési Csoport; 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1., vagy
 - elektronikus formában a projektiroda.anpi@gmail.com e-mail címen. A levél tárgyaként a „Pénzügyi asszisztens” megjelölést kérjük feltüntetni.
 
Személyes meghallgatás, döntés:
A kiválasztott jelentkezők meghallgatására 2018. július 24-ig kerül sor, a döntést várhatóan 2018. július 26-ig hozza meg a meghallgatásra kijelölt Bizottság.
Az állás várhatóan 2018. augusztus 1-től tölthető be.
