• H-3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.
  • +36 48-503-000
  • info.anp[at]t-online[dot]hu

Álláspályázat


5c73d252451e5.jpg

Az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság felvételt hirdet

2 fő „PÉNZÜGYI ASSZISZTENS”

munkakör betöltésére.

 

A munkakör ellátása az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Környezet és Energiahatékonysági Operatív Program keretében és az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország Együttműködési Program keretében megvalósuló projektjeihez kapcsolódóan történik.

 

A munkakörbe tartozó főbb feladatok:

  • A projektek megvalósításával kapcsolatos pénzügyi feladatok operatív ellátása, e téren a projektmenedzser és a pénzügyi vezető munkájának támogatása
  • A projektek analitikus nyilvántartásának naprakész vezetése
  • A projektek pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és naprakész nyilvántartása
  • Kifizetési kérelmek előkészítése a projektek ütemezése szerint
  • Pénzügyi feladatok teljesítése, valamint a pénzügyi feladatokkal kapcsolatos adminisztrációs folyamatok ellenőrzése, a projekt pénzügyi dokumentációjának elkülönített kezelése és nyilvántartása
  • A projektekre vonatkozó elszámolási ügyrend betartása és betartatása
  • A költségvetési ütemtervhez kapcsolódó eltérések nyomon követése, jelentése a pénzügyi vezető és a projektmenedzser felé.

 

A munkavégzés helye:

Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1.

Jogviszony időtartama:

Határozott idejű munkaszerződés (2020. augusztus 31-ig)

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő (40 óra/hét)

 

Pályázati feltételek:

  • legalább középfokú gazdasági végzettség (érettségi vagy OKJ);
  • pénzügyi adminisztráció vagy számvitel, könyvelés területén szerzett min. 1 éves tapasztalat;
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • megbízhatóság, precizitás;
  • gyors és hatékony munkavégzés;
  • cselekvőképesség; büntetlen előélet.

 

Az elbíráláskor előnyt jelent:

  • tapasztalat európai uniós vagy hazai pályázatok megvalósításában, kifizetési kérelmek elkészítésében;
  • regisztrált mérlegképes könyvelői végzettség vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
  • angol nyelvismeret.

 

A pályázathoz csatolni kell:

  • motivációs levél
  • részletes, magyar nyelvű szakmai önéletrajz referenciák megjelölésével;
  • végzettségről szóló oklevelek, bizonyítványok másolatai,
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy nincs büntetés vagy eltiltás hatálya alatt, (Nyilatkozat minta mellékelve)
  • a pályázó nyilatkozata, hogy hozzájárul pályázati anyagának Bizottság általi megismeréséhez, (Nyilatkozat minta mellékelve)
  • minden olyan okirat, dokumentum, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 11.

 

A pályázat benyújtásának helye, módja:

  • személyesen az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság Titkárságán, vagy
  • postai úton: Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság, Pályázatkezelési Csoport; 3758 Jósvafő, Tengerszem oldal 1., vagy
  • elektronikus formában a projektiroda.anpi@gmail.com e-mail címen. A levél tárgyaként a „Pénzügyi asszisztens” megjelölést kérjük feltüntetni.

 

Személyes meghallgatás, döntés:

A kiválasztott jelentkezők meghallgatására 2019. március 18-ig kerül sor, a döntést várhatóan 2019. március 20-ig hozza meg a meghallgatásra kijelölt Bizottság.

Az állás várhatóan 2019. április 1-től tölthető be.

Nyilatkozat minta letöltése >>>